dilluns, 18 de juny del 2012

Marca + sub-campió de catalunya

Ahir diumenge es van disputar les Semifinals ( ha algunes proves) i les finals a altres proves. Al 1000 era final directa després de classificarme entre els 12 millors a la prèvia fent també segona posició. Bé ens col·loquem i sortim ràpits ja que tenim gent que comença a tirar i de valent. Passem una volta i mitja i just quan es sent la campaneta Jo i el marwan el faidili (el primer) hens anem escabullint dels demés jo intento aguantar el ritme fins als ultims 40m que les cames hem diuen fins aquí has arribat peró encara apreto els dents i em col·loco a 1s i poc de ell content i trist a la vegada ja que no hem vaig trobar 100% Pero ell va ser just guanyador Felicitats crack. Bé ara a seguir entrenant fort perquè just d'aquí 13 dies a les 3 prendrem part desde la Àrea de hospitalet amb el bus de la federació cap als campionats de Espanya que es disputaran el día 31 i 1 el primer dia semifinals i si arrivem a passar el dia 31 estariem a la final.. A entrenar més i millor Vamos!! Castelló m'he espera..!