diumenge, 16 d’octubre del 2011

Diumenge, 16 de Octubre de 2011

Avui, tenim motius per estar contents. A les 8:15 nem en tota la tropa cap a la 24ena Mitja Marató de Mollerussa. Al arribar a allí recollim el dorsal i el xip. Nos preparem amb la equipació verda i les mitjetes. A les 10:30 sortim tots. Jo els primer 500m radere de Àlex, als 800 ja m'enganxo amb un noi alt com jo i de un any més que jo (1996), fins el km 4 tot bé peró despres los ponts de puja i baixar et deixaba els abductors fet calderilla. Seguim sense rallarnos i als 7km el noi fa un canvi de ritme, jo per por de no punxar ( ja de que radere venia un altre) lo deixo marxar. Total arribem a la meta amb un temps de 29:26 (bon temps). Després albi queda 19* bona carrera Albi. Robert i Àlex i Ferran també fan una molt bona cursa algun de ells baixant marca. Àlex queda 15* amb un temps molt bo 1:19:55. Robert 67* amb un temps de 1:25:14. I finalment lo senyor Ferran en la posició 100* amb un temps de 1:27:52. Després nem a menjar alguna peça de fruita i la camiseta. Despres de tot aixó lo podium en una bosseta de bastants accessoris, i com no la copa bastant guapa!. Bona cursa i bon paper pel nostre club.