dissabte, 24 de setembre del 2011

Dissabte, 24 de Setembre de 2011

Avui a les 9:15 hem passa a buscar Albi, Ferran,Àlex i Julià rius. A les 11:00 ja estavem allí hens trobem amb el nostre entrenador canovas. A les 11 hem poso a escalfar uns 15 minuts. Quan ja estava estiran hem diuen que la milla s'ha retrasat una mitja hora, tornem a calentar, faig tecnica, 3 progresius i cap a meta, Allí faig un progresiu més, i sona la pistola i començem,al principi surten dos marroquins a morir,jo al meu "rotllo" a la primera volta van molt rapits,peró a la segona volta els dos pinxen i hem quedo sol, el segon estava a uns 30 metres, a la segona volta hem quedo mig tonto per culpa de la olor dels fregits de "xurros" pero ueno jo al meu rollo i quan arriva l'ultima volta canvio el ritme a deixar-ho tot fins el final. Quedo primer amb 5' 18'' i el segon bastant lluny meu. Després mirem la del aleman es un toro aguantan fins el final disputanse el tercer lloc i a la recta fa un canvi que l'altre atleta pensa don trau forçes este home! 5' 14'' i arriban a meta que casi se nos mort ,tercer bona posició per ser distancia curta ja que li van més les llarges com els altres..  Després albi queda amb cinquena posició i no se li pot recriminar res  ja que a fet tot el que a pogut tot un crack!. La marçe queda en segona posició, tot una campiona. La Julià roca  acabava en 1ra posició bona cursa, la julia rius no "rasque" podium pero per poc. I Àlex 1r tot un toro a 5'' 08'' casi tots fen pòdium que cracks. Pero a esta milla he trobat a faltar a esta milla a robert,solo i mendez! I demà a per la de mora la nova ja pernjare fotos me les han de passar alex i albi