dilluns, 26 de setembre del 2011

Diumenge 18 de Setembre de 2011

Aquest diumenge vaig asistir a la XII Milla de Mora la Nova, una milla amb un recorregut bastant curt,tenia que gira moltes vegades, pero aixo no es excusa,a les 6:00 començava la meva categoria, n'hi havia 6 infantils i jo i un cadet del reus plom, 5 voltes al circuit, començem a veure que pasa la primera volta, els tipics morets que a la primera volta surten a morir, després no podien ni fava, jo al meu rollo. A la segona volta hem trobava tercer i una mica lluny del primer, a la tercera volta hem trobava amb segon lloc i continuava la distancia entre el primer i jo. Pero jo sense pensar a nar a guanyar aquell, perqué era cadet i de la meva categoria nava primer. A la quarta volta començo a apretar i ja tenia el cadet devant, aixi que apreto i el passo, hi espero fins la ultima volta a la ultima vaig nar al màxim i hem va surtir 5' 20'' i primer. Dos segons mes que la de Almacelles, pero pensant en positiu ja que no tenia ningu que me apretes nava sol de la meva categoria i per aixó vaig volger abansar al cadet. Molt bona milla. També felicitar als altres que van venir, La marçe tot una campiona primera, la carla tercera, el xescooo! tot un crack! quart per desgracia pero segueix igual xesquito, la Laia segona molt bona cursa també la que va fer ella, com tots.El jose quart de veterants. I solo quart (li falta entrenar!!!) . I a esta milla va faltar Robert,Àlex,Albi i Ferran (persones que es noten molt quan no i son)